Socjolożki w mediach

Nie tylko żurek i pierogi. Kuchnia nową wizytówką Polski (JEDYNKA)
Potencjał polskiej kuchni chciałoby wykorzystać Ministerstwo Sportu i Turystyki, by przyciągnąć do naszego kraju turystów. Coraz więcej rodzin decyduje się na jedzenie poza domem, nie tylko w fast foodach, ale również lokalnych restauracjach. Jak wynika z badań, jedna czwarta rodzin dość regularnie korzysta z ofert lokali. - Coraz bardziej rośnie w siłę lokalna gastronomia - przyznaje Dorota Peretiatkowicz z firmy IQS.
Zmiany w tym aspekcie wynikają nie tylko z poprawy kondycji finansowej polskich rodzin, ale również mają związek z odmiennym podejściem i myśleniem o jedzeniu poza domem. - Jest coraz większe przyzwolenie na to, że kobieta nie musi gotować - podkreśla psycholog z IQS.
O tym, jak gastronomia może stać się nową wizytówką Polski rozmawiamy w nagraniu audycji.